Skutki usunięcia planowanego rodzicielstwa z Programu Zdrowia Kobiet w Teksasie ad 7

Nasza analiza obejmuje także porody porodowe objęte Medicaid w Teksasie, a dane dotyczące kobiet, które urodziły się poza stanem lub z prywatnym ubezpieczeniem, nie są rejestrowane. Przed wykluczeniem Planned Parenthood cięcia w finansowaniu dotacji i mniejszy priorytet przyznany wyspecjalizowanym klinikom już znacznie zmniejszyły fundusze dostępne dla oddziałów Planned Parenthood i zmniejszyły dostęp do metod LARC, szczególnie wśród kobiet, które nie zakwalifikowały się do rodziny zwolnień Medicaid. -planning ze względu na status rezydenta.5 Tak więc jest prawdopodobne, że zmiany, które zaobserwowaliśmy w programie planowania rodziny opłat za usługę po wykluczeniu planowanego rodzicielstwa, stanowią jedynie część całkowitego zmniejszenia dostępności usług powiązanych. z wieloma staraniami, aby zlikwidować tych dostawców. Co więcej, ponieważ sieć bezpieczeństwa planowania rodziny w Teksasie obejmuje zróżnicowaną mieszankę afiliantów Planned Parenthood, prywatnych dedykowanych dostawców usług planowania rodziny i podmiotów publicznych, nasze szacunki mogą być konserwatywne, jeśli są stosowane do stanów, w których znajdują się filie Planned Parenthood bardziej dominujące źródło opieki w zakresie planowania rodziny.
Podsumowując, wdrożenie wyłączenia oddziałów Planned Parenthood z 2013 r. Z programu zwolnień Medicaid w Teksasie wiązało się z niekorzystnymi zmianami w zakresie wskaźnika i kontynuacji antykoncepcji oraz ze wzrostem wskaźnika porodu pokrywanego przez Medicaid. Ustalenia te mają wpływ na prawdopodobne konsekwencje propozycji wyłączenia oddziałów Planned Parenthood ze środków publicznych w innych państwach lub na poziomie krajowym.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Wspierany przez grant od Fundacji Susan T. Buffett na Texas Policy Evaluation Project oraz grant (R24-042849) od Narodowego Instytutu Zdrowia Dziecka i Rozwoju Człowieka Eunice Kennedy Shriver do Population Research Center, University of Texas w Austin.
Poglądy wyrażone w tym artykule są poglądami autorów i niekoniecznie odzwierciedlają poglądy lub politykę Texas Health and Human Services Commission.
Formularze ujawnień dostarczone przez autorów są dostępne wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie.
Ten artykuł został opublikowany 3 lutego 2016 r. O godzinie.
Dziękujemy dr. Danielowi Grossmanowi i dr. Danielowi Powersowi za ich pomocny komentarz do wcześniejszych szkiców manuskryptu.
Author Affiliations
Z Population Research Center, University of Texas w Austin (AJS, JEP), Texas Health and Human Services Commission (IMF-V., RLA) oraz Graves, Dougherty, Hearon i Moody (PS) – wszyscy w Austin, TX.
Wyślij prośby o ponowne przesłanie do Dr. Pottera z Centrum Populacji, University of Texas w Austin, 305 East 23rd St., Stop G1800, Austin, TX 78712-1699, lub at.
Materiał uzupełniający
Referencje (15)
1. Medicaid rozszerzenia rodziny planowania planowania. Nowy Jork: Guttmacher Institute, styczeń 2016 (http://www.guttmacher.org/statecenter/spibs/spib_SMFPE.pdf).

2. Aday LA, Andersen R. Ramy badań dostępu do opieki medycznej
[hasła pokrewne: agencja hostess, ginekologia estetyczna, Ginekolog łódź ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja hostess Ginekolog łódź ginekologia estetyczna