Skutki usunięcia planowanego rodzicielstwa z Programu Zdrowia Kobiet w Teksasie ad 6

Chociaż brakuje danych dotyczących zamiaru zajścia w ciążę, prawdopodobne jest, że wiele z tych ciąż było niezamierzonych, ponieważ odsetek porodów wśród tych kobiet wzrósł w okręgach, które zostały dotknięte wykluczeniem i spadły w pozostałej części stanu. Zmniejszenie liczby roszczeń dotyczących metod LARC w powiatach z filiami Planned Parenthood w momencie wykluczenia stanowi rozbieżność od tendencji do zwiększonej liczby roszczeń dotyczących metod LARC w powiatach z filiami Planned Parenthood w latach poprzedzających wyłączenie tendencja obserwowana również w skali kraju.9,10 Ta zmiana jest niepokojąca, ponieważ zwiększony dostęp do metod LARC jest priorytetem Amerykańskiego Kolegium Położników i Ginekologów [11], a jedno z badań wskazało na znaczne niezaspokojone zapotrzebowanie na metody LARC w Teksasie. .12 W związku z tym wprowadzenie dodatkowych barier w dostępie do metod LARC poprzez wykluczenie wykwalifikowanych, wyspecjalizowanych dostawców usług planowania rodziny wiązało się z przejściem na metody, które mają niższy współczynnik skuteczności i kontynuacji13, a w przypadku kobiet stosujących wstrzykiwanie środki antykoncepcyjne w czwartym kwartale 2012 r., wzrost wskaźnika porodu objęty Medicaid.
Nasze dane są obserwacyjne i nie mogą udowodnić przyczynowości. Nasze analizy sugerują jednak, że wyłączenie oddziałów Planned Parenthood z Programu Zdrowia Kobiet w Teksasie miało niekorzystny wpływ na kobiety o niskich dochodach w Teksasie poprzez ograniczenie stosowania wysoce skutecznych metod antykoncepcji, przerywając kontynuację antykoncepcji i zwiększając wskaźnik porodu objęte Medicaid. Chociaż nasze dane nie wychwytują konkretnych barier, które napotkali klienci Planned Parenthood po wykluczeniu, inne badanie, które było oparte na wywiadach z kobietami stosującymi wstrzykiwalne środki antykoncepcyjne, które były opłacane przez Program Zdrowia Kobiet przed wykluczeniem oddziałów Planned Parenthood w dwóch miastach Teksasu ( Houston i Midland) ujawniły przeszkody napotykane przez tych klientów po wykluczeniu. Klienci, którzy powrócili do Planned Parenthood po wykluczeniu, musieli uiścić opłatę w wysokości 60 USD lub więcej za wstrzyknięcie środka antykoncepcyjnego14. Ci, którzy ubiegali się o nowego dostawcę, często musieli przejść dodatkowe badania lub wizyty w biurze lub zostali obciążeni opłatą przed otrzymaniem zastrzyku. .
Jednym z ograniczeń naszej analizy jest to, że obserwowany efekt był ograniczony do 2 lat bezpośrednio po wykluczeniu. Nachylenie lokalnych linii regresji, które były odpowiednie do dostarczania środków antykoncepcyjnych po wykluczeniu, sugeruje tłumienie zmian w czasie, jak zaobserwowano w innych badaniach skutków zmian w polityce zdrowia reprodukcyjnego15. Ponadto nasze modele mają nie zostały skorygowane o żadne zmiany w cechach charakterystycznych dla powiatu, które mogły mieć miejsce w czasie obserwacji. Kolejne ograniczenie polega na tym, że nie mamy żadnych informacji na temat usług antykoncepcyjnych, które kobiety płaciły z kieszeni lub otrzymywały za pośrednictwem innych subsydiowanych programów. Ponieważ jednak program opłat za usługi dla rodziny był płatnikiem pierwszej instancji, a finansowanie dotowanego planowania rodziny było poważnie ograniczone w Teksasie w okresie studiów, 5 jest mało prawdopodobne, aby kobiety zostały wycofane z Texas Health. Program obsługiwany przez inne programy
[patrz też: Ginekolog łódź, hostessy fordanserki, badanie emg warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie emg warszawa Ginekolog łódź hostessy fordanserki