Państwowe ograniczenia prawne i używanie opioidów przez osoby niepełnosprawne

Państwa zareagowały na rosnące wskaźniki przedawkowania na receptę, przyjmując przepisy ograniczające przepisywanie i wydawanie substancji kontrolowanych. W 2010 r., Po przyjęciu wielu nowych ograniczeń substancji kontrolowanych, odsetek przedawkowania przedawkowania opioidów nieznacznie spadł, zanim osiągnął najwyższy poziom w 2014 r.13. Związek między ograniczeniami prawnymi a stosowaniem opiatów na receptę pozostaje niejasny, ponieważ poprzednie badania oceniały jedno lub dwa prawa, krótkie okresy lub kilka stanów.4-6 Nie istnieją jeszcze wszechstronne krajowe analizy ograniczeń substancji kontrolowanych i stosowania opioidów na receptę. Skuteczna regulacja opioidów na receptę pociąga za sobą trudną równowagę. Dobrze zaprojektowane przepisy mogą ograniczyć niewłaściwe użycie i przedawkowanie. Jednakże przepisy prawne mogą również blokować współczujące zarządzanie bólem i zwiększać obciążenie dostawcy7. Ponadto, mocno promowane strategie, takie jak programy monitorowania leków na receptę (PDMP), są drogie w implementacji.8 Rozumienie korelatów przepisów dotyczących substancji kontrolowanych może pomóc w promowaniu bezpieczne, skuteczne stosowanie opioidowych leków przeciwbólowych i informowanie o inwestycjach państwowych.
Aby zrozumieć związek między ograniczeniami substancji kontrolowanych przez państwo a zachowaniami, do których się odnoszą, zbadaliśmy powiązania między wynikami opiatów na receptę a ośmioma rodzajami ograniczeń substancji kontrolowanych w ciągu 7 lat w dużej krajowej próbce pacjentów. Naszą populację stanowili niepełnosprawni beneficjenci Medicare w wieku poniżej 65 lat, z których połowa używa opioidów w danym roku.
Metody
Badana populacja
Dla każdego roku kalendarzowego 2006 do 2012 roku stworzyliśmy kohorty z losowej próbki 40% wszystkich beneficjentów Medicare (patrz Dodatek dodatkowy, dostępny wraz z pełnym tekstem tego artykułu na stronie). Kohorty obejmowały beneficjentów w wieku od 21 do 64 lat, z 50 stanów USA i Dystryktu Kolumbii, którzy zostali wpisani do Medicare Części A, B i D (świadczenia dla pacjentów hospitalizowanych, ambulatoryjnych i na receptę) i byli żywi rok kalendarzowy. Ponieważ ograniczenia substancji kontrolowanych nie mają na celu ograniczenia recepty na ból pod koniec życia, wykluczaliśmy pacjentów z rozpoznaniem raka lub schyłkową niewydolnością nerek lub którzy otrzymywali opiekę hospicyjną (Tabela
Wyniki – Wypełnianie recept na opioidy i zdarzenia przedawkowania przedawkowe
Korzystając z roszczeń Medicare, stworzyliśmy roczne miary wskazujące, czy beneficjent wypełnił opioidową receptę przeciwbólową w każdym kwartale kalendarzowym w danym roku (rachunek długoterminowy), czy w okresie od jednego do trzech kwartałów kalendarzowych (rachunek nieokreślony długoterminowo), wypełnił receptę od czterech lub więcej lekarzy przepisujących lek i wypełnionych recept, które dawały dziennie równoważną dawkę morfiny (MED) ponad 120 mg w każdym kwartale kalendarzowym (dla współczynników przeliczeniowych opioidów stosowanych do obliczenia MED, patrz tabela S2 w dodatkowym dodatku) .2 Ostatnie dwa środki są związane z przedawkowaniem opioidów. 9-14 Mierzono niekrytyczne przedawkowanie na receptę opioidów na podstawie kodów diagnozy pierwotnej lub wtórnej w oddziale ratunkowym i oświadczeniach szpitalnych, z wyjątkiem przedawkowania heroiny (tabela S3 w dodatkowym dodatku) .10 rozwiązać możliwą korelację pomiędzy wynikami i zwiększyć precyzję statystyczną, opracowaliśmy miarę – potencjalnie szkodliwe wyniki opioidów – która była równa sumie długiego czasu Odbiór rm, dzienna dawka leku większa niż 120 mg, czterech lub więcej lekarzy przepisujących lek oraz przedawkowanie bez recepty – opioidy (zakres od 0 do 4).
Prawa stanowe
Korzystając ze statutów państwowych, przepisów i istniejących badań, dwóch autorów z Wydziału Prawa w UCLA stworzyło zestaw danych prawnych ograniczeń substancji kontrolowanych we wszystkich stanach i Dystrykcie Kolumbii od 2006 do 2012 roku15-19 (Arkusz kalkulacyjny danych dotyczących kontrolowanych – prawa dotyczące stanu według stanu i roku, użyte w tym badaniu, oraz informacje o każdym wyniku związanym z opioidami, zastosowanym w naszym badaniu, podsumowanym przez państwo i rok, są dostępne na stronie www.dartmouthdiffusion.org/opioids.php.) Zawarliśmy przepisy dotyczące pacjentów, lekarzy przepisujących lek lub wydawanie farmaceutów, które obejmują ilościowe limity na receptę, wymagania dotyczące identyfikacji pacjentów, wymagania dotyczące badania lekarskiego lub weryfikacji farmaceutów, ograniczenia dotyczące lekarstw na zakupy, PDMP, wymagania związane z odpornymi na manipulacje formularzami na receptę oraz regulacjami przeciwbólowymi (tabela S4 w Dodatek uzupełniający)
[podobne: agencja statystów, Fordanserki, endometrioza leczenie ]

Powiązane tematy z artykułem: agencja statystów endometrioza leczenie Fordanserki