Państwowe ograniczenia prawne i używanie opioidów przez osoby niepełnosprawne czesc 4

Przepisy dotyczące leczenia bólu, dodane przez 4 stany, wpływają na udzielanie licencji i rejestrację lekarzy przepisujących lek. Rysunek 2. Rycina 2. Tendencje w zakresie rocznych środków na recepty i stosowania opioidów w latach 2006-2012. Otrzymanie długoterminowe zostało zdefiniowane jako wypełnienie jednego lub więcej recept na opiaty w każdym kwartale kalendarzowym w danym roku, a nieotrzymanie długoterminowe zdefiniowane jako odbiór w jednym, dwóch lub trzech kwartałach (panel A). Dzienna dawka równoważna morfinie (MED) powyżej 120 mg (Panel B) wynosi 1, gdy dzienny MED (łączna kwartalna kwota MED podzielona przez 91) przekracza 120 mg w każdym kwartale w trakcie roku kalendarzowego. Opóźnione przedawkowanie na receptę – opioidy (panel C) wyklucza beneficjentów wszelkie przypadki przedawkowania heroiny w roku kalendarzowym.
Ograniczenia państwowe dotyczące przepisywania i wydawania opiatów mnożyły się w latach 2006-2012 (wykres 1). Łącznie państwa dodały 81 praw dotyczących substancji kontrolowanych; średnie (. SD) typy praw na stan zwiększyły się z 2,7 . 1,5 do 4,3 . 1,4. Do 2012 roku wszystkie państwa miały co najmniej jeden rodzaj praw, a Floryda miała wszystkie osiem rodzajów praw. Niektóre przepisy szybko rozpowszechniły się po 2006 roku; na przykład podwoił się odsetek beneficjentów zarządzanych przez PDMP (z 43% do 85%), podobnie jak procent podlegał wymaganiom związanym z odpornymi na manipulacje formularzami na receptę (od 30% do 62%). Natomiast tylko Vermont i Iowa dodawały ilościowe limity na receptę, a cztery stany dodawały przepisy prawne dotyczące lekarstw i zakupów oraz przepisy przeciwbólowe. Mapy ograniczeń substancji kontrolowanych w 2006 i 2012 r. Wykazują intensywną aktywność prawodawczą w niektórych państwach, takich jak Tennessee i Vermont (ryc. S1 w dodatku uzupełniającym). Na rycinie 2 przedstawiono nieskorygowaną częstość występowania środków na receptę i opioidów oraz przedawkowania niekrytyczne w każdym roku. Z wyjątkiem nieotrzymującego długoterminowego przyjmowania opioidów, częstość występowania każdego z tych środków wzrosła między rokiem 2006 a 2012. Częstość występowania dziennego wskaźnika MED przekraczającego 120 mg osiągnęła najwyższy poziom w 2010 r., Kiedy wynosiła 6,1%, a następnie spadła do 5,3% w 2012 r.
Szacunkowe powiązania między opcją przyjmowania opioidów a ograniczeniami substancji kontrolowanych
Rycina 3. Rycina 3. Szacowana różnica w pomiarach opioidów związanych z poszczególnymi rodzajami praw substancji kontrolowanych. Na tej figurze przedstawiono skorygowane szacunki związku między prawami substancji kontrolowanych na poziomie państwa a miarami przyjęcia opioidu. Oszacowaliśmy efekty marginalne (zmiana przewidywanego prawdopodobieństwa zmiennej zależnej została pomnożona przez 100 dla łatwości prezentacji) na podstawie regresji logistycznej na poziomie indywidualnym rocznych środków na receptę i opioidów w odniesieniu do zmieniających się w czasie poszczególnych rodzajów praw obowiązujących w dane państwo w danym roku, kontrolujące stan rezydencji, wskaźniki roczne i cechy beneficjenta. Oceny wariancji uwzględniają autokorelację obserwacji w obrębie stanów w czasie za pomocą estymatorów kanapkowych Huber-White. Przedziały ufności oszacowano za pomocą metody delta i nie skorygowano ich dla wielokrotnych porównań.
Nie było systematycznych powiązań między poszczególnymi typami praw substancji kontrolowanych i poszczególnymi wynikami związanymi z opioidami (rysunek 3 i tabele od S6 do S10 w dodatkowym dodatku). Na przykład żadne z czterech zaleceń dotyczących przepisywania opioidów nie miało istotnego związku z dwoma rodzajami praw, które były najszerzej przyjęte w tym okresie, PDMP i wymaganiami związanymi z odpornymi na manipulacje formularzami na receptę
[patrz też: rewitalizacja pochwy, wybielanie warg sromowych, Warszawa ginekolog ]

Powiązane tematy z artykułem: rewitalizacja pochwy Warszawa ginekolog wybielanie warg sromowych