Państwowe ograniczenia prawne i używanie opioidów przez osoby niepełnosprawne cd

Najpierw dopasowaliśmy opisane powyżej modele regresji logistycznej do subpopulacji długoterminowych użytkowników opioidów, zakładając, że skojarzenia z prawami będą silniejsze w tej grupie. Po drugie, opracowaliśmy zmiany stanu na poziomie każdego środka opiatowego od 2006 r. Do 2012 r. Oraz liczbę rodzajów przepisów dodanych od 2006 r. Do 2012 r., Przedstawiając nachylenie dopasowanej linii dla każdego wykresu. Zgłaszamy przedziały ufności za pomocą dwustronnych testów i poziomu istotności 0,05. We wszystkich testach hipotezy pierwotnej podajemy również wartości P oparte na korektach Benjaminiego-Hochberga dla wielokrotnych porównań; to daje szansę na fałszywy wynik dodatni, który zwiększa się wraz z liczbą zbadanych hipotez (szczegóły tego dostosowania znajdują się w Dodatku uzupełniającym).
Wyniki
Charakterystyka populacji i recepta na receptę opioidową
Tabela 1. Tabela 1. Charakterystyka niepełnosprawnych beneficjentów Medicare i używania recepty i opioidów w latach 2006-2012. W naszej próbie 2,2 miliona beneficjentów (8,7 milionów osobo-lat), reprezentujących wszystkie 50 stanów i Dystrykt Kolumbii, średni wiek 49 lat, a 49,7% to kobiety (tabela 1). Średnio 45,4% beneficjentów wypełniło jeden lub więcej recept na opiaty w danym roku kalendarzowym; 20,1% miało długoterminowy odbiór opioidów, a 25,3% miało nieotrzymanie długoterminowe. W porównaniu beneficjentów z długoterminowym odbiorem opioidów w porównaniu z osobami, które nie otrzymały długoterminowego potwierdzenia, częściej występowała diagnoza depresji (35,1% vs. 29,2%), a poważna choroba psychiczna była mniej powszechna (5,8% vs. 8,0%). ). Odsetek beneficjentów z czterema lub więcej lekarzami przepisującymi opiaty wynosił 7,5%, a 5,6% beneficjentów miało dzienną dawkę medyczną wyższą niż 120 mg w jednym kwartale kalendarzowym lub więcej. W 2008 r. Wskaźnik zgonów z przedawkowania przedawkowania opioidów w naszej próbce był prawie 10-krotny w stosunku do amerykańskiej (46,6 vs 4,8 na 100 000).
Przyjęcie ograniczeń dotyczących substancji kontrolowanych
Rysunek 1. Rysunek 1. Procent beneficjentów Medicare w wieku od 21 do 64 lat, którzy żyli w państwie o przepisach dotyczących przepisywania substancji i ich wydawania, 2006-2012. W odniesieniu do 8 rodzajów praw substancji kontrolowanych, średnia ( . SD) typy praw na stan zwiększyły się z 2,7 . 1,5 (zakres od 0 do 6) w 2006 r. Do 4,3 . 1,4 (zakres od do 8) w 2012 r. Limity na receptę, dodane przez 2 państwa w latach 2006-2012, ograniczają ilość wydana. Programy monitorowania leków na receptę, dodane przez 19 stanów, zbierają dane na temat dozowania substancji kontrolowanych do użytku przez upoważniony personel. Ograniczenia badania lekarskiego, dodane przez 12 stanów, wymagają ustalonej relacji między lekarzem a pacjentem lub badania fizykalnego przed przepisaniem kontrolowanych substancji. Prawa wymagające odpornych na manipulacje formularzy na receptę zostały dodane przez 19 stanów. Wymogi dotyczące identyfikacji pacjentów, dodane przez 13 stanów, upoważniają lub zezwalają farmaceutom na poproszenie o identyfikację. Wymagania dotyczące weryfikacji farmaceutycznej, dodane przez 8 stanów, zabraniają farmaceutom wydawania substancji kontrolowanych, jeśli istnieje podejrzenie, że nie istnieje związek między lekarzem a pacjentem. Ograniczenia lekarskie, dodane przez 4 państwa, zabraniają pacjentom uzyskiwania substancji kontrolowanych poprzez nieuczciwe zachowanie
[hasła pokrewne: wysiłkowe nietrzymanie moczu, endometrioza przyczyny, endometrioza a ciąża vitro ]

Powiązane tematy z artykułem: endometrioza a ciąża vitro endometrioza przyczyny wysiłkowe nietrzymanie moczu