Państwowe ograniczenia prawne i używanie opioidów przez osoby niepełnosprawne ad 7

Takie podejście pozwala na identyfikację odbiegających od normy lekarzy, którzy zasługują na badanie i którzy mogą zostać wykluczeni z aptek CVS, jeśli ich zachowanie przepisujące lek nie zostanie uzasadnione.37 Inni płatnicy mogą analizować recepty za pomocą analiz danych o roszczeniach w czasie rzeczywistym. System nadzoru zachowań na receptę uruchomiony w 2012 r., Który zbiera dane z uczestniczących państwowych PDMP, aby śledzić wydawanie leków na receptę w różnych stanach i czasie, oferuje kolejny zasób do monitorowania przepisywania opioidów.38 Nasze badanie ma ograniczenia. Po pierwsze, niepełnosprawni beneficjenci Medicare, którzy żyli w ciągu roku kalendarzowego, mają wyższe wskaźniki używania opioidów, ubóstwa i współistniejących złożonych schorzeń niż ogólna populacja Stanów Zjednoczonych; nasze odkrycia mogą nie dotyczyć innych populacji, wśród których ograniczenia prawne mogą być związane z wzorcami stosowania opioidów na receptę i przedawkowania.6 Jednakże, ponieważ niepełnosprawni beneficjenci Medicare odpowiadają za tak wiele zgonów z powodu przedawkowania opiatów, ta populacja jest szczególnie zagrożona i może korzystać ze skutecznej regulacji.
Po drugie, znaczna aktywność prawodawcza miała miejsce po naszym okresie studiów, kiedy ponad 20 państw zaczęło wymagać od lekarzy przepisujących lek, aby skonsultowali się z PDMP przed przepisaniem substancji kontrolowanych nowym pacjentom, a następnie w regularnych odstępach czasu.16,39 Nowe przepisy i zwiększone egzekwowanie istniejących przepisów mogły ulec poprawie skuteczność regulacji substancji kontrolowanych. Po trzecie, przepisy mogą stać się skuteczniejsze w dłuższym okresie. Rzeczywiście, niektóre prawa, takie jak przepisy przeciwbólowe, były nowe podczas naszego okresu studiów, a PDMP są dostosowywane przez państwa w celu zwiększenia skuteczności. Jednak średnio przestrzegaliśmy przepisów przez 3,5 roku po wdrożeniu, co sugeruje, że rozwiązania prawne mogą wpływać na niewłaściwe użycie opioidów i przedawkowanie powoli, jeśli w ogóle, w tej populacji.
Po czwarte, nasze dane dotyczące przedawkowania zależą od wiarygodności danych o roszczeniach szpitalnych i nagłych wypadków. Chociaż nie można zaobserwować nieleczonych przypadków przedawkowania, stosunek śmiertelnego przedawkowania opioidów (6: w 2008 r.) W naszej próbce jest podobny do stwierdzonego w poprzednich badaniach opartych na elektronicznych danych medycznych. 10 Po piąte, biorąc pod uwagę brak znaczących skojarzeń, naturalne jest pytanie, czy analizy te, oparte na zmianach stanu na poziomie państwa, miały wystarczającą siłę statystyczną, by dostarczyć sensownych spostrzeżeń. Dla konwencjonalnych poziomów istotności 5%, badanie miało 90% mocy do wykrycia spadków w każdym pomiarze potencjalnie niebezpiecznych recept na opioidy i przedawkowania niekrytycznego tak małego jak 0,1 standardowe odchylenie. Innymi słowy, mieliśmy możliwość definitywnego wykluczenia dużych zmian w środkach opioidowych związanych z tymi prawami. Nie można jednak wykluczyć stowarzyszeń o umiarkowanych rozmiarach, ponieważ dolna granica 95% przedziałów ufności czasami osiągała 5 do 10% średniej. W kilku przypadkach (np. Szacunkowe powiązania środków opioidowych z prawami ograniczającymi na receptę), dolna granica przedziałów ufności obejmowała oszacowane asocjacje wynoszące nawet 20% średniej, w kategoriach względnych.
Niewłaściwe stosowanie i przedawkowanie opioidowych środków przeciwbólowych zagraża zdrowiu publicznemu. Stwierdziliśmy jednak, że przepisy państwowe, które nakładają kosztowne wymagania na lekarzy przepisujących lek, farmaceutów i pacjentów, nie miały znaczącego związku z używaniem opioidów lub skutkami niekorzystnymi, przynajmniej w populacji wrażliwej, którą badaliśmy.
[podobne: trzustka a cukrzyca, przeglądarka skierowanie do sanatorium, miody polskie ]

Powiązane tematy z artykułem: miody polskie przeglądarka skierowanie do sanatorium trzustka a cukrzyca