Państwowe ograniczenia prawne i używanie opioidów przez osoby niepełnosprawne ad 6

Wskaźniki niekrytycznego przedawkowania na receptę – opioidy nie były niższe w państwach o większej aktywności legislacyjnej niż w innych państwach (tabela S15 w dodatku uzupełniającym). Liczba potencjalnie niebezpiecznych wyników opiatów różniła się nieznacznie w zależności od liczby rodzajów praw w stanie, przy oszacowanych wartościach zbliżonych do zera (-0,004, 95% CI, -0,008 do 0,0; skorygowana P = 0,50) (tabela S16 w Dodatek dodatkowy). Na koniec, aby ocenić zmienność na poziomie państwa w trakcie naszego okresu badania, opracowaliśmy zmianę stanu każdego wyniku związanego z opioidami w odniesieniu do liczby rodzajów dodanych przepisów, mierząc zmiany od roku 2006 do roku 2012 (ryc. S5 w Dodatku uzupełniającym) . Różnice w wynikach opioidów w grupie stanów (np. Wszystkie stany dodające dwa rodzaje praw) były większe niż różnica w miarach opioidów w grupach.
Dyskusja
Przepisy, które ograniczają przepisywanie i wydawanie substancji kontrolowanych, wykazały niewiele znaczących związków z otrzymywaniem opioidów na receptę przez niepełnosprawnych beneficjentów Medicare w naszej próbie. Państwa, które przyjęły wiele praw w latach 2006-2012 (.3 typy), odnotowały niższy wzrost długoterminowego przyjmowania opioidów i wielu lekarzy przepisujących opiaty niż państwa, które nie przyjęły żadnych przepisów. Jednak te korelacje nie były znaczące po dostosowaniu do dużej liczby hipotez zbadanych w tym badaniu. Ponadto ograniczenia prawne nie wskazywały na wymierny związek z odsetkiem beneficjentów wypełniających recepty, które przynoszą wysokie dzienne dawki opioidów lub odsetka pacjentów leczonych z powodu niekrytycznego przedawkowania na receptę.
Szacowana stopa zgonu z powodu przedawkowania na receptę – opioidów w naszej próbie, 46,6 na 100 000, sugeruje, że niepełnosprawni beneficjenci Medicare odpowiadali za blisko na 4 zgony z powodu przedawkowania opioidów na receptę w całym kraju w 2008 r. Skala tego oszacowania w połączeniu z naszym ustaleniem brak znaczącego związku między działalnością ustawodawczą a przedawkowym przedawkowaniem na receptę – opioidami, powinien motywować odnowę innowacji w celu przeciwdziałania niewłaściwemu stosowaniu opioidów na receptę.
Różnice między naszymi wynikami a wynikami wcześniejszych badań, które wykazały negatywne związki między prawami a stosowaniem opiatów na receptę, można wyjaśnić dzięki naszym obszernym danym i analizom. Chociaż my, podobnie jak inni, stosowaliśmy dane obserwacyjne, dane na poziomie indywidualnym pozwalały na dostosowanie parametrów pacjenta. Ponadto rozważaliśmy wiele ograniczeń substancji kontrolowanych, badaliśmy populację krajową, a nie regionalną, i wykorzystaliśmy plan badań podłużnych, aby uwzględnić stałe różnice w stanach i tendencje krajowe w stosowaniu opiatów na receptę.4,5,8,32-36
Wyniki te mogą zawieść urzędników państwowych, którzy wdrażają prawa w celu złagodzenia niezamierzonych konsekwencji stosowania opioidowych środków przeciwbólowych, ale pokazują również korzyści wynikające z rygorystycznych analiz. Dane administracyjne, takie jak tutaj użyte, w połączeniu z solidną analizą, mogą szybko ujawnić związek między wysiłkami legislacyjnymi w zakresie ukierunkowanych zaleceń dotyczących przepisywania i wydawania i mogą być wykorzystane do zmiany kursu i wysiłków na rzecz skutecznej i skutecznej ochrony zdrowia publicznego.
W istocie podejmowane są wysiłki zmierzające do szybkiego wykorzystania danych w celu ochrony społeczeństwa; firma CVS CareMark zajmująca się aptekami detalicznymi wykorzystała dane dotyczące napełniania na receptę, aby ustalić referencyjne kryteria specyficzne dla przepisywania substancji kontrolowanych
[przypisy: wysiłkowe nietrzymanie moczu, endometrioza leczenie, badanie emg warszawa ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie emg warszawa endometrioza leczenie wysiłkowe nietrzymanie moczu