Państwowe ograniczenia prawne i używanie opioidów przez osoby niepełnosprawne ad 5

W porównaniu między latami operacyjnymi PDMP a osobami bez nich odsetek osób korzystających z co najmniej czterech lekarzy przepisujących opiaty spadł nieznacznie (-0.14 punktów procentowych, 95% przedział ufności [CI], -0,42 do 0,14), a odsetek beneficjentów dzienna dawka MED powyżej 120 mg nie zmniejszyła się (0,27 punktu procentowego, 95% CI, -0,05 do 0,59). Po korekcie wielokrotnych porównań wartości P wynosiły odpowiednio 0,80 i 0,45. Porównując lata z wymaganiami związanymi z odpornymi na manipulacje formularzami recepcyjnymi i latami bez takich wymagań, zmiana odsetka beneficjentów z czterema lub więcej lekarzami przepisującymi opioidy wyniosła -0,15 punktu procentowego (95% CI, -0,41 do 0,12), a zmiana odsetka beneficjentów o dziennym MED większym niż 120 mg wyniosła 0,13 punktu procentowego (95% CI, -0,22 do 0,48); Wartości P wynosiły odpowiednio 0,68 i 0,82 po korekcie dla wielokrotnych porównań. Brak zmian w każdym wyniku związanym z opioidami w miarę rozrastania się praw widoczny jest również w gładkich liniach trendu przed i po wprowadzeniu prawa (rys. S2 i S3 w dodatku uzupełniającym). Powiązania między poszczególnymi rodzajami praw i wskaźnikami niekrytycznego przedawkowania na receptę – opioidy nie były znaczące dla żadnego rodzaju praw. Na przykład odsetek beneficjentów z jednym lub większą liczbą zdarzeń związanych z przedawkowym przedawkowaniem opioidów przedawkowania zmniejszył się nieznacznie (-0,02 punktów procentowych, 95% CI, -0,08 do 0,04, skorygowany P = 0,89) po przyjęciu praw ograniczających. To oszacowanie i wszystkie inne powiązania między przedawkowym niepowodzeniem a poszczególnymi typami praw nie były istotne nawet bez korekty dla wielokrotnych porównań (tabela S10 w dodatkowym dodatku).
Rysunek 4. Rysunek 4. Oszacowana różnica w środkach opioidowych związanych z liczbą rodzajów przepisów dotyczących substancji kontrolowanych przez państwo Dodano od 2006 r. Ta liczba pokazuje skorygowane oszacowania związku między liczbą rodzajów przepisów dotyczących substancji kontrolowanych na szczeblu państwowym dodanych od 2006 r. i miary odbioru opioidu. Oszacowaliśmy efekty marginalne (zmiana przewidywanego prawdopodobieństwa zmiennej zależnej została pomnożona przez 100 dla łatwości prezentacji) na podstawie regresji logistycznej na poziomie indywidualnym środków na receptę i opioidów na zmienną w czasie liczbę rodzajów praw dodanych od 2006 (1, 2 lub .3; 0 oznacza odniesienie) w państwie zamieszkania beneficjenta w danym roku, kontrolującym stan rezydencji, wskaźniki roczne i cechy beneficjenta. Oceny wariancji uwzględniają autokorelację obserwacji w obrębie stanów w czasie za pomocą estymatorów kanapkowych Huber-White. Przedziały ufności oszacowano za pomocą metody delta i nie skorygowano ich dla wielokrotnych porównań.
W analizach wtórnych beneficjentów z długotrwałym przyjmowaniem opioidów na receptę żaden z poszczególnych rodzajów przepisów nie miał znaczącego związku ze środkami opioidowymi (ryc. S4 w dodatku uzupełniającym). Wyniki opioidów również nieznacznie różniły się w zależności od intensywności legislacji stanowej (rys. 4 i tabele od S11 do S15 w dodatkowym dodatku). Dwa wskaźniki były nieco niższe w stanach dodających trzy lub więcej rodzajów praw dotyczących substancji kontrolowanych po 2006 r. W porównaniu z stanami dodającymi żadne rodzaje praw: długoterminowe przyjmowanie opioidów (-1.01 punktów procentowych, 95% CI, -1.75 do – 0,27) i odsetka beneficjentów z czterema lub więcej lekarzami przepisującymi opioidy (-0,42 punktów procentowych, 95% CI, -0,83 do -0,01), chociaż szacunki nie były znaczące po korekcie dla wielokrotnych porównań (odpowiednio P = 0,17 i P = 0,55). )
[podobne: Fordanserki, badanie emg warszawa, leczenie endometriozy forum ]

Powiązane tematy z artykułem: badanie emg warszawa Fordanserki leczenie endometriozy forum