Dziesiec minut inscenizacji wystarcza, aby zajeto stanowisko nie tylko wobec zajec prowadzonych przez pana Handa, ale i w stosunku do zajec prowadzonych przez innych nauczycieli

Dziesięć minut inscenizacji wystarcza, aby zajęto stanowisko nie tylko wobec zajęć prowadzonych przez pana Handa, ale i w stosunku do zajęć prowadzonych przez innych nauczycieli. Nauczycielki Jacobs, Rhodes i nauczyciel Smith bawią się doskonale, znęcając się również i nad własnymi metodami stawiania ocen, Następuje dyskusja, do której dołączają się jeszcze inni nauczyciele z relacjami o stosowanych przez siebie sposobach w swobodnej, przyjacielskiej atmosferze, choć nie bez dobrodusznych utarczek, nauczyciele zaczynają rewidować stosowany w swej szkole ogólmy system stawiania ocen, jak również pewne indywidualne odchylenia od niego Granie roli należy stosować w połączeniu z pewnymi rodzajami dyskusji. W każdym razie po inscenizacji powinna się odbyć dyskusja, aby wydobyć najważniejsze kwestie i dać uczestnikom i widzom możność wyrażenia uczuć. Istnieją różne sposoby wysuwania zagadnień do inscenizacji. Zasadniczo zagadnienie powinno być wysunięte przez grupę, ale czasami nauczyciel może zwrócić uwagę uczniów na jakieś zagadnienie, które jest na tyle związane z ich codziennym życiem, że nie ma trudności w obudzeniu zainteresowania. George i Fannie R. [hasła pokrewne: przychodnia sobieskiego, miody polskie, objaw lewkowicza ]

Powiązane tematy z artykułem: miody polskie objaw lewkowicza przychodnia sobieskiego